ilonafors.blogg.se

en tjej på 15 höstar. bor i Sundsvall med min familj. träffade min pojkvän perry 13/04-14. den här bloggen kommer handla om mitt liv. Älskar att ta kort,va med mina djur och umgås med folk💕

Gymnasiet

Publicerad 2015-08-20 17:59:13 i Allmänt,

Omfg idag börja jaggymnasiet ! Känns fett kul 😃🎈 lärt känna en tjej ganska bra 😃 sen var jag på stan träffade på min syster,hennes son och en av hennes kompisar 😃 så det blev massa prat sen gick vi till kebab city och åt 😃 sen köpte jag skor med Perry strumpor från new Yorker  ( min favorit butik) sen en concealer och en pincett på kicks






Kommentarer

Postat av: MIMMI

Publicerad 2015-08-22 14:43:59

kan inte du göra en haul video
om du inte vet vad de är så goggla eller

Svar: Har kollat nu vad det var😊 så det är en video där man visar vad man har köpt? Men visst kan jag det
ilona Fors

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela