ilonafors.blogg.se

en tjej på 15 höstar. bor i Sundsvall med min familj. träffade min pojkvän perry 13/04-14. den här bloggen kommer handla om mitt liv. Älskar att ta kort,va med mina djur och umgås med folk💕

Hej

Publicerad 2015-08-18 14:58:29 i Allmänt,

Hej nu är jag hemma hos Perry igen.  Jag bloggar och han försöker bygga en egen powerbank ( stavning). Igår shoppade vi till mig en massa en as fin tröja från Cubus även en sport-bh/ topp från Cubus, en mascara från LORÉAL och en ögon brynspenna från isadora, ett par örhängen från ur och Penn även en present till en kompis och två bandåer från new Yorker ( tog bara med en av dom för den andra har jag på mig men den är rosa).Sen var vi ute och åkte åt på subway. Vi åkte till sidsjön,södraberget och till bad platsen tranviken där Perry och hans kompis badade. Bilderna är från södra berget











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela