ilonafors.blogg.se

en tjej på 15 höstar. bor i Sundsvall med min familj. träffade min pojkvän perry 13/04-14. den här bloggen kommer handla om mitt liv. Älskar att ta kort,va med mina djur och umgås med folk💕

Hej hej

Publicerad 2015-08-09 00:40:58 i Allmänt,

Hej idag har jag varit på grönan och på sommarkrysset ! Så var med i tv efter att ha ståt och vänta i 2 timmar!!! Dom borde fixa mer sitt platser ! Men när Viktor och Samir kom och satt framför oss kändes det bättre 😉 har fåt lite saker plus att jag vann en nalle men den har jag inge kort på. P.s blev erbjuden modell jobb idag på stan men tror inte det var seriöst då tackade nej och Bill ni se mig kanske så finns programmet på tv 4 play 









 att sig framför oss så blev det bättre 😉 Åkte inget var inne i nya spök huset som var fett awesome ,blå tåget och skratt kamarn 










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela