ilonafors.blogg.se

en tjej på 15 höstar. bor i Sundsvall med min familj. träffade min pojkvän perry 13/04-14. den här bloggen kommer handla om mitt liv. Älskar att ta kort,va med mina djur och umgås med folk💕

Hej

Publicerad 2015-07-20 17:47:51 i Allmänt,

Hej hej! Nu har jag fått min nya telefon en iPhone 5 är sjukt nöjd ! MEN jag var tvungen att göra en ny youtube kanal 😢 så sök på mitt namn (ilona Karlsson fors / ilona fors) så lär ni hitta den ! Jag och Perry min pojkvän kommer föra två videos snart en sannig eller konka och en boyfriend tag!😊  kom gärna med förslag 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-20 18:19:29

Hej! tycker du att det är värt att skaffa en Iphone

Svar: Ja! Jag är jätte nöjd med min men var nöjd med min andra med men tror ändå jag gillar iPhone mer! Men det dåliga är att det inte finns nån bra musik app
ilona Fors

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-20 22:41:51

Tror nog att du kan hämta hem nå appar:) sök

Svar: Ja men fanns inga bra för musik som jag hitta :)
ilona Fors

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela