ilonafors.blogg.se

en tjej på 15 höstar. bor i Sundsvall med min familj. träffade min pojkvän perry 13/04-14. den här bloggen kommer handla om mitt liv. Älskar att ta kort,va med mina djur och umgås med folk💕

morsdag!💕

Publicerad 2015-05-31 23:25:17 i

Idag är det morsdag eller okej den är snart slut.. men jag har firat mamma hon fick mums mums i morsdag present för hon älskar det. Till middag Ã¥t vi kyckling Sallad sen kom min bror med familj och drack kaffe. Sen var det inte mycket mer vi tar hand om ena katten som är sjuk 😕 och jag saknar perry enormt mycket just nu 😢 tur sa har jag "snott" hans tröja jag kan ha pÃ¥ mig men han kommer ju hem iaf till helgen💕 här är bild pÃ¥ min mamma, som jag älskar sÃ¥ mycket som jämt finns där för mig och stöttar mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela